linaamariaakarlsson

livet har en mening, min mening är du

Publicerad 2011-04-12 20:08:04 i Allmänt,

paaaaanik! mamma kommer hem och nåong timma. och så väl som jag känner henne så vill hon ha en överraskning när hon kommer hem. så fick panik. gjorde en snabb ostbricka, dock kom jag på att hon kommer hem om 1 timma :( så äpplerna kommer att ha ruttnat när hon kommer hem.. :(  bralina! nämen, nu står det dukat på borde med blommor och ljuus! i ugnen ligger baguetter och på bänken står då ostbrickan plus en till bricka med kex och 2 cremer till eller vad man ska säga, tacosmak och löksmak. hoppas hon blir glad, hehhe

Kommentarer

Postat av: lisa :)

Publicerad 2011-04-12 21:20:08

en sån dotter vill jag också ha när jag blir stor :)

du är för underbar lina :)

Postat av: Elin Namnieks.

Publicerad 2011-04-12 21:34:34

Så jäkla söt du är som gör sånt! <3

Postat av: lina karlsson

Publicerad 2011-04-12 22:26:40

lisa: det kommer du säkert få! :D TACK! :D blir as glad, du är underbar! <3



elin: hihihihih! :D tycker om och göra sånt! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela