linaamariaakarlsson

du läser mig, kapitel för kapitel

Publicerad 2011-04-20 17:32:20 i Allmänt,

hatar lektionerna på onsgagarna... sjuuuuuukt sega! hatar allt med den här dagen. fick prata med en Tysk tjej halva dagen som inte kunde svenska, så hade inget annat val än att prata engelska med henne, det vore ju en fördel om man själ förstår vad man säger. tappade ett glas som blev till tusen glasbitar. skärde av en bit av naglen när jag skulle skära ost. gjorde helt FEL på svenskan och slåg i armen när jag skulle kolla i skafferiet. otursdag? lika bra att jag går och lägger mig så jag inte förstör något mer! har även världens knäppaste mattelärare. har fått i uppgift att vi ska ta reda på Vimmerbys godaste, största, billigaste och snabbaste pizza! hahha så blir att gå ner till en pizzeria och äta en pizza mäta den osv, känns ju inte lite konstigt.

Kommentarer

Postat av: Bertram

Publicerad 2011-04-22 10:26:39

Knäpp på ett bra eller dåligt sätt? :)

Postat av: lina karlsson

Publicerad 2011-04-26 08:41:06

Bra såklart :)

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-04-26 08:53:33

fin header:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela