linaamariaakarlsson

♥♥♥♥♥ - love

Publicerad 2011-04-02 17:39:55 i Allmänt,

är ledsen men hade verkligen inte tid att blogga igår, eftersom det var 1/4 igår så var det 5månader med joel! ♥
då det blev att baka kladdkaka med honom och myssaaa. på kvällen åkte jag till julia där gänget var. himla kul. som alltid! bilder kommer ;) om några timmar ska jag åka till min favorit och mysa massa med honom! läääängtar!

joel. jag vet faktiskt inte vart jag ska börja. jag inser verkligen att du är killen i mitt liv och att just jag har fått dig, är jag verkligen världens stoltaste för! bara en dag utan dig så skave saknaden. tack för alla fina minnen som vi delar! utan dig, skulle jag känna rädslan för skillnaden att leva. finns inga ord som kan beskriva min kärlek till dig. jag älskar dig!  

föralltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela