linaamariaakarlsson

varje gång är som den första gång vi sågs ♥

Publicerad 2010-11-29 19:21:40 i Allmänt,

skolan var ganska bra idag!
börjar närma mig slutet på so inlämmingsuppgiften,
men på musik, skulle vi visa upp vad vi kunde och jag har inget och visa upp, så bra är jag :p
men fick iaf G på gitarr! huu. ska spela en massa hos joel på lördag så jag kanske kan bättra mig..
sen hade vi idrott, åh fyfan vad jag älskart :')
fick reda på min novell vi skrev i höstas, yttre och inre händelseförlopp och vi hade lite drygt 2 lektioner på oss och det visade sig att jag fick VG! hihihi :D
vill även passa på att GRATULERA SÖTASTEELIN för sitt MVG på musiken, hon är så duktig och jag är så stolt över henne :D 
när jag väl kom hem,
hade jag planer på att plugga till tyskaprovet.. men råka visst somna ist, smartajag<3
men nu ska jag iaf slå in massa julklappar sen hoppas jag på en film ikv igen. det är bara för mysigt!
saknar förövrigt min joel hur mycket som helst :(


bild på mig & elin <3




Kommentarer

Postat av: Elin Namnieks.

Publicerad 2010-11-29 19:28:12

ååååh, gullegulle!

tack sötaste, (L)

diggar bilden, hihi . älskar dig<3

Postat av: linaaa

Publicerad 2010-11-29 22:41:35

hihih (a)

jag menare! :**

den är grym du vännen, älskar dig me <3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela