linaamariaakarlsson

tänk posetiva tankar, annars har du förlorar innan du ens har börjat,

Publicerad 2010-12-14 17:24:51 i Allmänt,

är sjukt vad jag älskar mina flickor, Olivia&Elin<3
massa kärlek till er, bara för ni är som ni är.
haha, tolka det hur ni vill. för jag vet inte redigt själv hur jag ska tolka er ibland.
älskar också min underbara pojkvän, dugörmittliv,ja<3!
men nu sitter jag här och sjunger lite till Robyn-hang with me. ¨
tror allt maten är klar nu, så ska nog mosa i mig en massa så jag orkar att plugga till so:n.
HAR BESTÄMT MIG FÖR ATT GÖRA VARMAMACKOR IKVÄLL, FÅRSE VAD MIN MAMMA TYCKER OM DET ;)



Kommentarer

Postat av: Elin Namnieks.

Publicerad 2010-12-14 19:17:27

aw, gulle!

älskar dig också , något oerhört ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela