linaamariaakarlsson

ta vara på det du har, innan du förlorar det.

Publicerad 2010-12-12 19:02:03 i Allmänt,

hemma från en klockren helg på Öland med älskling, familjen och släkten♥
kom hem rätt skapligt idag eftersom bror min hade innebandy match,
jag, Joel, mamma & pappa kollade även på den. men det gick inge vidare för dem idag ):
efter det blev det att äta extremt god mat, mitt recept! :D
sen kolla på film, Joel ligger även och sover, men jag ska allt vecka han nu eftersom vi måste åka till ica och köpa massa grejer tills Joels lussevaka som är ikväll/inatt.


bilder ifrån helgen :)








Kommentarer

Postat av: Elin Namnieks.

Publicerad 2010-12-12 21:25:18

så söta ni är!

messa mig ;o <3

Postat av: Elin Namnieks.

Publicerad 2010-12-12 21:25:28

så söta ni är!

messa mig ;o <3

Postat av: linaaa

Publicerad 2010-12-13 06:58:40

duu är söt gummsii<3

nej vi ses ju om några timmar berättar dåå!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela