linaamariaakarlsson

O-N-S-D-A-G med allt vad det innebär!

Publicerad 2010-12-01 20:45:51 i Allmänt,

1månad med älskling :**
1 december
julkalendern startar
ätit första biten ifrån chokladkalendern! 
älskar bara julen, den är så mysig :)

när skolan va slut, så gick jag med Joel hem till mig,
vi gjorde inget speciellt, myste osv.
sen fixa vi oss och gick till Joels moster,
vi åkte ner till stan med hon och hennes man och käka pizza (y)
 de bjöd oss även på fika och ville att vi skulle kolla på film,
men vi tacka nej för vi skulle plugga..
men det blir aldrig som man tänkt sig.
ångesten smyger sakta fram eftersom klockan är 9 och jag har prov på fredag och har inte pluggat ett skit!
fick inte med mig so böckerna hem heller som ska vara klart imorn. IBLAND HATAR JAG MIG SJÄLV!

bilder från idag (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela