linaamariaakarlsson

livet leker!

Publicerad 2010-12-05 19:44:54 i Allmänt,

helgerna blir bara bätte och bättre :D
idag vakna man upp hos joel :')
och vi har städat och sovit mest idag, skön söndag!
runt 4 tiden kom mina föräldrar och då bjöd Joels föräldrar på adventsfika, sötadem<3
Sofie & Jocka va även där :)
när vi väl va hemma kom mamma på att hon glömt sin väska hemma hos dem,
så pappa och jag fick åka ut till dem och hämta den, fick pussa min joel lite mer! hihih :**
är sjukt ledsen för jag inte gick på elins dansuppvisning ): dumt av mig. jag vet.
men jag vet att hon va grym ändå (y,
snart ska hon ringa mig för vi ska göra klart vår engelska uppgift..
och då ska jag dra ett stort förlåt tal, fårse hur jag lyckas!
sen ska jag la skriva klart min so, inlämningsuppgift,
efter det ska jag ringa underabara Olivia<3
förövrigt är jag extremt stolt över min bror som idag vann över seriledarna med 5-3 :D
+ att han gjorde 4-3 målet! DUKTIGAHAN<3



börjar lite redan nu ;) hihi. seriösa tjejer! jag & Elin :)


Kommentarer

Postat av: Elin Namnieks

Publicerad 2010-12-05 21:53:15

Din mamma är för söt! :)

Det gör inget att du inte kom på dansuppvisningen, sötnos! Jag älskar dig ändå :*

Gillar bilden , haha (a

puss på dig :* <3

Postat av: linaa

Publicerad 2010-12-06 06:40:32

hahahaaa! det kan man ju diskutera ;)

åh, bra gummsiinutti :*

den är så jälva snygg ;) puspuss <3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela