linaamariaakarlsson

jag har litat på imorgon!

Publicerad 2010-12-06 19:01:53 i Allmänt,

skolan sög idag!
det blev inte bättre när man skulle klippa håret heller och upptäckar att håret blivit lite grönt, behöver inte berätta hur..
men så bra som dem är så fixa dem det :)
nyss kom min söta mamma in med glögg, pepparkakor och clementin,
pratar med Joel nu med och ska snart börja plugga till matteprovet..
men längtar något enormt till helgen då det förhoppningsvis blir öland med älskling med flera<3<3


slänger in en bild på Teo och mig bara för att jag saknar honom hur
mycket som helst ): förövrigt är Teo & jag alltid lika seriösa (a)
bild från i somras, innan vi kollade på winnerbäck!

Kommentarer

Postat av: amandalindström

Publicerad 2010-12-07 17:03:32

haha, snyggingar :D:D <3

Postat av: linaaa

Publicerad 2010-12-07 19:40:59

elle hur ;) men du är däremot :D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela