linaamariaakarlsson

gläääääääääääääääääädje!

Publicerad 2010-12-25 14:03:35 i Allmänt,



julafton var den bästa på väldigt länge! :D  :D :D
fick så mycket fint :')
på kvällen kom familjen Lönn och det va extremt trevligt! 
blev att gå upp tidigt för att åka ner till kyrkan och hjälpa till :(
nu är jag hemma, och kvällen set ut att bli hur bra som helst! :D

vi hade planer på att alla skulle hjälpa till men någon låg och sov ist...
kläderna jag hade på mig :)
jag :)
jag och Kim när vi ska åka till kyrkan, någon har visst vaknat ;)
älskade julskinka ♥
naw, mina stolta föräldrar ;)
mamma hade bråttom hem till julklapparna så hon råka backa på pappa, så blev resultatet ;)
glad och förväntansfull mamma innan klapparna kommer ;)
ja. han är som han är..
allt jag fick :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela