linaamariaakarlsson

för det ekar i huvet,

Publicerad 2010-12-28 18:26:45 i Allmänt,


hur stressad som helst på morgonen, fick hoppa in i duschen samtidigt som jag tog på mig kläder.
överdrivet. men det kändes så..
fick sminka mig i bilen så smikningen blev inte alls bra :p
kom fram till Söderköping rätt hyfsat ändå, träffade min yessiie♥
saknat henne en aning. vi gick och fikade och satt där i timmar,
hur mysigt som helst. helt plötsligt var klockan för mycket,
så pappa kom och hämtade oss och körde hem Jessica.
min snälla pappa åkte och köpte läsk och djungelvrål till mig :) hihii .
nu är jag hemma och är helt slut, jaaa.
så det får bli en lugn kväll.
mina föräldrar gnäller redan på att jag har fått samma dialekt som Jessica ): efter bara några timmar tsm med henne..

glad tjej när yessiiieemaan berättar sina sjuka historer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela