linaamariaakarlsson

det som inte trycker ner mig, gör mig starkare.

Publicerad 2010-12-20 18:24:51 i Allmänt,




3 lektioner idag, lite skönt ja!
började med so, visade sig att jag fick VG i historia och religion och G i geografi och samhäll, men jag är nöjd :)
sen hade vi musik, jag, Elin, Evelin, Olivia, Anton, Emil och Olliver sjöng en hel del, vi var så grymma ;) idol nästa, eller inte.
därefter blev det idrott och då hade vi skridskor. alltid lika kul att köra ishockey med Anton, Oskar, Henrik och Strippan :)
vi kollade också på åk9-lärarna. 9orna vann med 28-26 :D är hur stolt som helst över min kille som gjorde sista målet som var det snyggaste på hela matchen ♥
efter skolan gick jag och Joel på stan, han hittade lite julklappar till sina syskon och bjöd mig på fika, han är så söt så jag döööör!
vi åkte även hem till mig sen, åt och kollade på OC, nu sitter man här utan han, ): bhuhhuhu. 
ska nog göra knäck med pappa sen och tänka ut dem sista julklapparna och ja, NJUTA ATT JAG INTE HAR NÅGONTING ALLS ATT PLUGGA PÅ! SÅ JÄLVA VIKTIGT! :D

bild på min cp klass, men jag älskar er ändå knäppisar.

Kommentarer

Postat av: Elin Namnieks.

Publicerad 2010-12-20 19:23:19

JAG ÄR TJEJEN TRE FRÅN HÖGER LÄNGST NER ! :D

Postat av: linaaa

Publicerad 2010-12-20 19:30:12

fränahon.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela