linaamariaakarlsson

det går fortare än man tror.

Publicerad 2010-12-31 01:37:31 i Allmänt,


då var det snart ett nytt år igen. Har gott himla fort. Haft ett år med glädje,sorg, tårar, skratt, hat och kärlek.
JANUARI: Eskilstuna och pratade en hel del engelska med några från USA. Minns inte så mycket mer än att jag var nere och satt hemma.
FEBRUARI: Var singel på alla hjärtans dag, som alla andra år. Har inget mer stark minne där ifrån.
MARS: SJUUUUUUUUK, finns inte så mycket mer att säga.
APRIL: Har inte en blekaste aning om vad jag gjorde..
MAJ: Började åka till Kaggebo, har ett minne av att jag och min bror körde dirtbike som aldrig förr. hahah!
JUNI: Någon börjar va sig själv igen, det tog sin tid med det behövde det. SOMMARLOV! Har nog aldrig känt någon skönare känsla. En månad som jag BARA var i Kaggebo tillsammans med Jessica. solbränna,bad,killar,glass och långa underbara kvällar. helt klockren månad.
JULI: En månad som jag också var i Kaggebo tillsammans med Jessica, Kim och Teo. sol,bad,fotboll,tennis,skratt,sömlösa nätter. Galet kul. Va även på Winnerbäck i Västervik. extremt värt.
JULI: Öland, Kaggebo, Vimmerby. Minnen för livet.
AUGUSTI: Öland med Evelin, kan sammanfatta allt med att CYKLA, vi cyklade 15 mil för att ta sig till Böda och allt sånt. Skolan börja igen, ):
SEPTEMBER: REDAN SKOLTRÖTT..
OKTOBER: Någon fyller visst 14 ;) .. Tjejkväll och massa mys.
NOVEMBER: Konfaläger, blev tillsammans med världens finaste JOEL SVENSSON♥♥

DECEMBER: Extrem skoltrött, julmys, julbak, shoppa julklappar och hade världens bästa julafton.
såg det här på Matilda och Louises blogg, "www.twobytwo.blogg.se" och tyckte det va en jätte kul och bra grej, så hoppas det är okej att jag snodde eran idé :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela