linaamariaakarlsson

då,nu, föralltid!

Publicerad 2010-12-17 20:16:36 i Allmänt,

Amanda Lindström ♥
sitter och väntar på ett telefonsamtal ifrån min finaste Amanda! hihhi.
Teo och Kim har åkt nu ):
men ser en hel del julklappar som jag ska slå in sen :)
ska smyg börja med att se lite på OC, men får väl börja om för Joels skull imorgon, han som så gärna vill se det ;)
en vän som du finns det inte många av.
och jag fick turen att träffa dig, du är underbar på alla sätt.
jag skulle inte klara någonting utan dig.
vi skrattar, gråter och pratar om allting tillsammans.
du är värd så himla mycket.
jag älskar dig för den du är.
för den personen kan vara det underbaraste jag någonsin har mött ♥
bild på mig och Amanda i Kaggebo i somras :)

Kommentarer

Postat av: amandalindström

Publicerad 2010-12-17 22:43:50

jag älskar dig mest av allt gumman :)

alltid vi, vad som än händer! :) masssa pusssar och kramar påååå dej söööööötan :D <3<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela